پرستار کودک

  • ۰
  • ۰

کرکره شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شفاف با تیغه های پلی کربناتی، از جمله کرکره برقی های مقاوم و بادوام به حساب می آید.
به علاوه، اگر می خواهید امنیت و زیبایی را با هم داشته باشید،
کرکره برقی پلی کربنات شفاف انتخاب مناسبی است.
از ویژگی های دیگر این نوع کرکره برقی می توان به شفاف بودن، قابلیت ضد حریق و نسوز بودن اشاره کرد.

رنگ بندی کرکره برقی پلی کربنات شفاف

کرکره برقی پلی کربنات شفاف در رنگ ها و طرح های متنوعی برای شما ساخته می شود.
به طوری که می توانید، رنگ کرکره برقی خود را هماهنگ با رنگ ساختمان به رنگ های عسلی،
قهوه ای روشن، طوسی، شیشه ای، صورتی، یا بنفش سفارش دهید.

این نوع کرکره برقی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد،
به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین کرکره برقی ها تبدیل شده است.
برخی از افراد به اشتباه به کرکره برقی پلی کربنات شفاف، کرکره برقی شفاف نیز می گویند.
اما باید بدانید که در تولید این نوع کرکره برقی، شیشه ای به کار نرفته است.

فرایند تولید کرکره برقی پلی کربنات شفاف به این صورت است که قطعات شفاف کنار یکدیگر قرار می گیرند
و یک دیواره را تشکیل می دهند.
در بازار تولید و نصب کرکره برقی، دو نوع کرکره برقی شفاف وجود دارد:
کرکره برقی پلی کربنات شفاف زواری یا غضروف آلومینیوم و کرکره برقی شفاف لوله ای (میل ترانس آلومینیوم یا استیل).
میزان ضخامت، طول و عرض قطعه پلی کربن و قطر لوله نوع این نوع کرکره برقی را مشخص می کند.

اگر می خواهید نسبت به امنیت کرکره برقی خود اطمینان حاصل کنید،
ضخامت قطعه پلی کربن در کرکره برقی باید بیشتر باشد. در نتیجه قیمت آن گران تر خواهد بود.
ضخامت عادی تیغه های پلی کربن از 3 تا 6 میلی متر است.
همچنین، وزن این قطعه ها حدود 9 تا 11 کیلوگرم است.

ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات شفاف

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد کرکره برقی پلی کربنات شفاف، آرام و بی سر و صدا بودن است.
یعنی برخلاف اکثر کرکره برقی ها که سر و صدا دارند، این نوع کرکره برقی سر و صدایی ندارد.

ویژگی های متنوع کرکره برقی پلی کربنات شفاف، آن را به گزینه ای مناسب برای پارکینگ ها،
بانک ها و ساختمان های امنیتی، و صرافی ها تبدیل کرده است.

همچنین اکثر طلافروشی ها و فروشگاه هایی که محصولات گران قیمت می فروشند،
از این نوع کرکره ها استفاده می کنند. علاوه بر این، می توان از داخل ساختمان بیرون را مشاهده کرد.
بنابراین، با شفاف بودن کرکره برقی، انجام اقدامات امنیتی ساده تر می شود.

همانطور که می دانید جنس کرکره برقی پلی کربنات شفاف، پلی کربنات است
که می تواند به صورت ترکیبی با تیغه های دیگر استفاده شود. این نوع تیغه ها وارداتی هستند و از آلمان وارد می شوند.
به این نوع کرکره ها، کرکره برقی فولاد پلاستیکی نیز می گویند.

کرکره برقی پلی کربنات شفاف، علاوه بر اینکه از نظر ضخامت، انواع مختلفی دارند،
تیغه های پلی کربنات نیز به دسته های مختلف تقسیم می شوند.
انواع تیغه های پلی کربنات به شرح زیر هستند: پلی کربنات طرح S، پلی کربنات طرح تخت،
طرح s غضروف دار، پلی کربنات آنفیت، و رول گیتر.

مزیت دیگر کرکره برقی پلی کربنات شفاف، ضد حریق بودن آن است.
گرچه دمای ذوب پلی کربنات پایین تر است. اما در هنگام حریق، از بروز آتش به بخش دیگر جلوگیری می کند.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف

عوامل مختلفی روی قیمت این نوع کرکره ها تاثیر می گذارند.
از جمله این عوامل می توان کیفیت و برند مواد اولیه،
ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع، جنس لوله بین تیغه ها و رنگ آنها اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید و نصب کرکره برقی پلی کربنات شفاف با ما تماس بگیرید

نظرات (۱۹)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

اعتیاد خانمان‌سوز است. بارها و بارها این جمله معروف را شنیده‌ایم. اما شاید به آن فکر هم نکرده باشیم. واقعا چرا اعتیاد را خانمان‌سوز می‌دانیم؟ اعتیاد خانمان‌سوز است چون به دنبال آن فقر و تنگدستی نیز به همراه می‌آید. زمانی که تصمیم به ترک اعتیاد بگیریم، به جز راه سختی که در پیش رو داریم، به هزینه‌های آن نیز فکر خواهیم کرد. این که هزینه کمپ ترک اعتیاد چقدر است و باید چه مبلغی برای بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد بپردازیم؟ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد دارید به تازگی به یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد مراجعه کنید، با ما همراه باشید.

فرق اساسی کمپ رایگان با کمپ های دیگر در هزینه است. همان طور که از اسمش مشخص است کمپ یا مرکز ترک اعتیاد رایگان خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار معتادان قرار خواهند داد.در حالی که کمپ های عادی بابت هر خدمت خود هزینه را دریافته خواهند کرد. منظور از رایگان بودن هزینه های یک مرکز ترک اعتیاد اغلب قسمتی از هزینه ها بوده است و معتادانی که به هر دلیلی قادر به پرداخت هیچ گونه هزینه نیستند نیز به کانون بازپروری فرستاده خواهند شد زیرا نیاز دارند که مورد حمایت قرار گیرند.

در همین میان برخی کمپ خود به شناسایی افراد معتاد کارتون خواب در سطح شهر پرداخته و زمینه درمان را برای شان فراهم خواهد کرد.

هدف از جمع آوری معتادان کارتون خواب حمایت کردن برای درمان شدن است. اعتیاد یک مشکل ساده و کوچک نیست که با خود بگویید هر وقت لازم باشد مصرف مواد مخدر را کنار خواهم گذاشت یا هر وقت اراده کنم ترک خواهم کرد.

قبل از خرید یک شامپو ضد ریزش، باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید شامپوی مناسب را خریداری کنید .تا با موهای شما سازگار باشد هرگز بدون آگاهی کامل اقدام به انتخاب شامپو نکنید .پس قبل از خرید شامپوی ضد ریزش به نکات زیر اشاره شده است توجه داشته باشید:

۱-اگر شامپویی استفاده می کنید و برای موهای تان سازگار است به گفته اطرافیان و تبلیغات شامپوی خود را عوض نکنید چرا که به موهای خود آسیب می رسانید

  • کلینیک آوینا کرج
  • این روش برای آقایون و خانم ها در سنین 35-50 برای رفع چین و چروک های سطح پوست صورت و گردن بسیار مناسبه. همچنین افراد پیر میتونن از این روش به جای جراحی های سنگین استفاده کنند.

    همچنین این روش برای کسانی که قبلا جراحی لیفتینگ(متفاوت از روش لیفت با نخ است) انجام دادند و اکنون دچار افتادگی شده اند بسیار مناسب است.

  • کلینیک آوینا تهران
  • در اصل فرآیند کاشت مو شامل تغییر دادن مکان موهای سر شما می‌باشد از جایی که موهای پرپشتی دارید به قسمتی از سر که در اثر عوامل مختلفی دچار کم‌پشتی شده است. بنابراین عمل کاشت اضافه کردن موی جدید نیست بلکه فقط تغییر جای مو است. پس عاملی که در این نوع عمل زیبایی تأثیرگذار است میزان مویی است که به‌صورت اضافه در قسمت پشت سرخود دارید.

  • دکتر کمال هادی
  • بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی گوشتی  واقعا  به چه کسی گفته می شود؟؟بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بهترین پزشک و متخصص زیبایی را برای جراحی و زیباسازی پوست خودشان انتخاب کنند اما با وجود سایت های مختلف و افراد مختلف در حوزه زیبایی متاسفانه بسیاری از افراد قادر نیستند که بتوانند بهترین متخصص زیبای را انتخاب کنند که از تجربه و تخصص بسیار بالایی در زمینه زیبایی و جراحی های زیبایی برخوردار باشد و هم چنین عمل‌های زیبایی موفقیت‌ آمیزی را در کارنامه کاری خود داشته باشد.

  • 10تا از بهترین برند های کرم پودر مخصوص(پوست چرب)
  •  کرم پودر یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین لوازم آرایشی است که هر خانومی در کیف آرایشی خود دارد. کرم پودر به پوشش‌ انواع لک از جمله کک مک روی پوست صورت کمک کرده و به پوست ظاهری یکنواخت می‌دهد. کرم پودرها برای انواع پوست از چرب گرفته تا جوش دار تولید می‌شوند و هر فردی با توجه به نوع پوست خود می‌تواند از هر کدام استفاده کند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کرم پودر برای پوست چرب می‌پردازیم. خانم های زیادی هستند که پوست چربی دارند و پیدا کردن یک کرم پودر مخصوص پوست چرب برایشان کار دشواری است، که چه نوع مارکی انتخاب کنند تا میزان چربی و براق بودن صورتشان را کنترل کند.

    کمپ ترک اعتیاد به طور کلی اعتیاد حالتی است که در آن شخص به علت روانی یا مصرف مواد شیمیایی دچار ضعف اراده در کنترل اعمال خود می شود.هرچند ضعف اراده فی نفسه بیماری نیست ولی به علت عوارضی که در سیستم عصبی مرکزی شخص ایجاد می ‌کند به عنوان بیماری در نظر گرفته می شود و این بیماری باعث ایجاد اختلال در کنترل در سیستم رفتار -پاداش می شود و باعث تکرار آن رفتار می گردد.

    فناوری‌های جامع برای ورزشکاران حرفه‌ای

    این فناوری ها مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته ارزیابی و تغییر وضعیت مغزی و ذهنی؛ وضعیت فیزیولوژیک بدن و وضعیت روانشناختی ورزشکاران حرفه ای است. مثلا با استرس تست وضعیت بدنی و ذهنی ورزشکاران را در شرایط استرس زا به خوبی اندازه گیری می کنیم و عملکرد وی در شرایط واقعی مسابقات با دقت پیش بینی می شود؛ بعلاوه وضعیت کارکرد مغز؛ میزان تمرکز؛ سرعت تصمیم گیری؛ دقت تصمیم گیری؛ میزان اضطراب و حتی وضعیت کارکرد قلبی عروقی ورزشکاران هم در شرایط عادی و هم در شرایط مسابقه و استرس با دقت فوق العاده بالا اندازه گیری می شود.

    جراح زیبایی گوش

    جراح زیبایی گوش به کسی گفته می‌‌شود که مسئولیت انجام عمل زیبایی گوش را برعهده دارد. عمل زیبایی گوش، همانند تمامی عمل‌های زیبایی به منظور اصلاح عیوب صورت می‌گیرد. شاید در وهله اول،‌ فکر کنید جراحی زیبایی گوش، یک عمل جراحی افراطی است و همگام با زیاد شدن عمل‌های زیبایی، این مورد نیز باب شده است. این تصور اشتباه را کنار بگذارید.

    ممنون از سایت خوبتون

  • خریدار ضایعات
  • ممنون از سایتتون

    ممنون از مطالبتون

  • فراز بام ماهان
  • کابین آسانسور شرکت فراز بام ماهان

     در سال 1395 تصمیم به تولیدو ساخت کابین  نمود و کارخانه ساخت  آسانسور را با محوریت کیفیت آغاز نمود . و هم اکنون جزو تولید کنندگان خوب کابین آسانسور میباشد.

  • 10 تا از بهترین مارک های رژ لب جامد
  • 10 تا از بهترین مارک های رژ لب جامد .یکی از لوازم پرکاربرد که از اجزاء لوازم آرایشی است و همه ی خانمها توجه زیادی به استفاده از آن در آرایش روزانه خود می کنند استفاده از رژ لب است.بنابراین انتخاب یک رژلب با بهترین مارک و با بهترین مواد آرایشی اهمیت زیادی دارد.اگر سلامت لب هایتان برایتان اهمیت دارد باید خوب هزینه کنید و رژلب بدون سرب و با کیفیت انتخاب کنید. 

    چگونه سایت خود را برای تبلیغات در گوگل ادز آماده کنیم؟ تصور کنید که اخیراً یک دهنه مغازۀ لباس‌فروشی اجاره کرده‌اید و قرار است جنس‌های خود را در آن بچینید. قبل از هر چیزی، چقدر به تزئین مغازۀ خودتان اهمیت می‌دهید؟ چقدر وقت برای چیدن ویترین خود صرف می‌کنید؟ من اگر جای شما باشم، همۀ تلاشم را می‌کنم تا مطمئن شوم اجناسم به بهترین شکل ممکن در مغازه چیده شده‌اند. نورپردازی را به نحوی انجام می‌دهم که جلوه لباس‌ها بیشتر شود. سعی می‌کنم قفسه‌ها را در دسترس بگذارم تا مشتری‌ها راحت‌تر به لباس مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

    سنگ سابی در کرج

    سنگسابی در کرج جزو خدمات کفسابی و سنگسابی به صورت تضمینی و با حداقل هزینه و زمان توسط بهترین کارشناسان و متخصصین ما در این زمینه انجام می شود درسالهای اخیراستفاده از انواع مختلف کفپوش ها گسترش یافته است و این امر باعث شده است که استفاده ازموکت برای فرش کردن کف ساختمان ها به شدت کاهش یابد.

    آشنایی با فواید سیرابی و شیردان

    سیرابی و شیردان قسمتی از معده گاو  است که دارای ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. این قسمت از دام به خاطر بوی نامطبوعی که دارد خیلی ها از خوردن آن صرف نظر می کنند و در واقع تعداد کمی از افراد تمایل دارند، سیرابی و شیردان را میل کنند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی